May 13, 2014

Buat awak-Wanita



Awak,
saya merayu pada awak yang bernama wanita,
kalau awak yang bernama wanita nak berwangi-wangian,
mohon jangan berlebihan,
tolong awak..

saya merayu,
saya seorang lelaki dan sekeliling awak juga ramai yang bernama lelaki,
saya tahu apa yang lelaki fikirkan,
meskipun lelaki mampu tunduk pada pandangan,
tapi bau-bauan yang awak pakai pada badan,
buat lelaki jadi tak keruan..

saya mohon pada awak semua kalian,
saya hormat akan kalian,
sebab itu saya berpesan pada kalian,
saya tak mahu kalian diapa-apakan,
mohon dijauhkan dari awak kalian,
saya tahu apa lelaki fikirkan,
saya tahu apa yang lelaki dambakan,
jagalah diri awak kalian,
dari berbauan yang berlebihan,
kerana syaitan selalu membisikan,
saya mahu awak fikir-fikirkan...

1 comments:

akoo said... BALAS

thanks for the reminder :]

Free Blog Theme and Templates