March 22, 2020

Pos Baru Weh...Haha

Assalamualaikum,

lama jugak aku tak menulis dekat kat sini,aku kirakan waktu boleh tahan bertahun jugak blog ni sepi..fuhh bersawang,haha.

terima kasih pada yang sudi menjengah pada entri ni ditulis,haha ada ke yang masih membaca blog aku ni?hehe..

inshaaAllah aku akan kembali aktif pada penulisan blog juga.Terima kasih kepada yang selalu ada dengan aku selama ini,dan tanpa jemu memberikan kata semangat buat aku.

mungkin blog ini genrenya agak bercampur,tapi aku lebih tekankan kepada tulisan santai dan tak terlalu skema mungkin kali ini?hehe mana tahu kan.

okay ini sajalah pos aku untuk pertama tahun ini setelah beberapa tahun,haha.

oh lupa aku aktif kat instagram tau,kot korang suka penulisan aku carilah instagram aku ayie_suhari.

okay tu saja kot penulisan aku,hehe..terima kasih membaca,sayang korang..hehe

0 comments:

Free Blog Theme and Templates