October 15, 2011

Entri Sesengal Ubi,Tips Mengorat Gadis,Ceewah...




Di suatu petang,ceewah...
dialog panjang ni...=..=!



"feewit,awek doh lawa...
suwitt,suwitt...
*bunyi macam tikus tu*

"ececeh,ha apa lagi?
pergi lah try mengorat...
mana tau sangkut ke,heh..."

"tak naklah abang,tengok macam sombong jer...
kami ni bukan ada apa pun,
muka pun tak hensem...''

"alala,ayat korang ni sedih pulak aku dengar,hehe...
korang dah try ke?..."

"tak delah,
takut sebenarnya..hehe"

"agak dah,
cakap jer korang ni,hehe..."

"ala abang,kami ni tak biasalah...
ramai-ramai ni berani la buat bunyi macam ni,
kalau sorang diam jer..."

"hahaha,
memanglah bukan aku tak faham korang ni..."

"abang bagilah tips nak ngorat awek ni,
boleh?..."
betul lah,
ajar kami ye?
tolong..."

"okeh,macam ni...
pergi dekat dier buat berani lah..
cakap kat dier,awak tumpang pinjam handphone...
handphone saya hilang,
mahu call handphone saya tu..."

"oh,okeh-okeh...
tapi abang handphone saya ada jer...
mana ada hilang?.."

"lah korang ni,buat-buat jer la...
lepas tu korang call la nombor korang tu,
handphone dalam poket bunyi cakap lah,
"ha dah jumpa pun.."
hehe
kan dah dapat no dier,suruh lah nanti mesej-mesej...hahaha"


"wah,abang ni hebatlah...
nakal jahat jer,hahaha...
ni mesti abang buat macam tu kat awek abang kan?..."

"hehe,
aku awek pun tak ada lah..
adoih..."

"la tu tadi abang ajar kami tu?
mana pulak abang buat?..."

"err,aku cadang jer...
tak pernah buat pun...
hahaha..."

"apalah abang ni,
sendiri tak ada lagi mahu ajar..."

"err,dah korang tanya jawab jer lah...hehe"

"senget abang ni,hahaha..."

"choii!ehehe..
okeh la pandai-pandailah korang ye..."



*dialog masa jumpa member budak-budak orang asli yang suka usik-usik awek...lawak jer borak dengan diorang ni,hehe...

*update,lupa pulak namee ada bagi tips mengorat awek dulu dalam entri lepas,hehe...nak baca singgah SINI,

36 comments:

ayuni said... BALAS

pix : lelaki tu...malu2 je. malu dari permpuan gayanya.haha. so sweet. :)

* ada ke perempuan berani nak bagi pnjam nfon kat lelaki skng? kalau suka, ckp direct baru macho.haha
suwit-suwit --> perempuan mmg kata lelaki macam tikus.hahahahaha..

adwafarahin said... BALAS

err braninye bg pnjm fon?

but sweet :)

Anonymous said... BALAS

haha pandai eh ckp choiii
:)

ILA HonEyBuNNy said... BALAS

heheheh...aloo2....

ajar tapi xde awek..mmg la bdk2 tu pelik..ehheheh

Unknown said... BALAS

hehe be gentle~

Aki said... BALAS

ha ha ha.. takyah nak pinjam sangat bro.. terus blasah.. die tak nak,lantak.. ha ha ha..

p/s - sedang cuba,mkad tu masih dengan kawan,tak bagi die ambik software tu.. ye la,bro aie cakap,gune sebaiknya,so mungkin isnin nanti je kot.. he he he.. ;-).. btw,thanks ok?? nanti aki bagitau kalau dah ok..

m said... BALAS

aww ngorat katenye =p

Gdsbnga said... BALAS

lahhh ingatkan hang penah buat . hha

LiLy @ MaMaQiStInA said... BALAS

malu2 kucing jer tgk lelaki kat gambar tu.. :D

gitu eh cara lelaki nk ngorat awek..hehe.. ^_^

RinsyaRyc said... BALAS

haha.. kalau ada lelaki jumpa aku ckp nak pinjam telefon sbb telefon dorang hilang, aku kompem tak bagi.. mane tau pencuri.. = ="

kih3..

adan said... BALAS

perghh.. lawak je lelaki berani suwit2 bila ramai.. tp bila sorang malu2 kucing.. aku malu nak usha awek tau,.. cara di atas nak praktikkan la.. mana la tau dpt awek yg tak kisah bg pinjam fon kan..kan..

bijak..

:: cikNuurul :: said... BALAS

hehe,..bdk2 tu baru nak belajar tackle awek ek,.hihi,.

teha said... BALAS

comel jee tips nie.. like !

Namee Roslan said... BALAS

haaaa, kawan namee bg pinjam phone gak lalu terus dibawa lari..hahaha. suh budak tu baca blog namee tips mengurat awek..keh keh.

Addin said... BALAS

menyampah dengan bunyi tikus tu , haha

m said... BALAS

ahhaha agak jugak la menyampah bunyi cemtu =p

Zul fattah said... BALAS

haha.. cam sengal je.. realiti ada ke cam ni?

Ce'gu JAERA said... BALAS

ehehehe.. lelaki yang berani adalah lelaki yang berani nak mengorat.. bukan salah pun kan, nak berkenal2 ja.. jodoh tak jatuh tergolek kalau kita tak berusaha.. ehe

rozeeta rashid said... BALAS

eh mana boleh pinjam handphone! haha.

Rtp Farra Arisha said... BALAS

hahaha. berkesan sangatkah tips ini?

✿ Cik Nisa ✿ said... BALAS

aww sweet . hehe . nice tips xD

Faaein Talip Roy said... BALAS

hahaha.. kelakar.. gaya cam ada pengalaman ajer..

Hafiz Hafizol said... BALAS

aku nak try r.. hahahaa

noraauliyya said... BALAS

ala tak payah bg alasan2 . terus je jumpa awek tuh kata nak kenal . bry gentle .

RinsyaRyc said... BALAS

@hafiz hafizol jangan try kat aku sudah... = = <--perasan la pulak! kih3..

aiEz said... BALAS

ayu@pix shbt baik tu..;p

adwa@tips sengal jer ni,hehe..

sis92@err okeh jer,hee

ila@err,hehe..;)

saiazuan@err,=..=!

aki@fuhh,hebat,hehe

mya@err,hehe...

sis lily@err,kwn tu..err tips sengal2..

rin@hehe...

adan@knyataan bro,hehe..

nurul@err,aah..hehe

teha@err,hehe

namee@blog namee lg byk,hehe..;)

addin@hehe,tu tnda dier gatal...

mya@kena ngorat cara gentle ni..;)

zul@ada jer kot,cer try beb..ak pn xpnh,tu main2 jer..

gen@betul2,usaha2...

rozeeta@err,nt hilang eh..hehe

farra@err,kena cuba kot,hehe

nisa@err,;)

faaein@err xde lah awk,ni tips sengal2 jer..hoho

hafiz@cuba2,gd luck bro..hehe

nora@err,beraninya..aie pn tak mcm tu,hehe..

rin@ha ni mesti ada apa2 ni,hihi..;p

meisnani said... BALAS

aie : nani ta maw bg pinjam henset nani kt aie... wakakakaka...

ReramaBiru said... BALAS

~ada jugak pkai taktik nie erk..hehe :p

meisnani said... BALAS

errr nape aie ta balas ye... mesti tkowt nk pnjm enset nani kan... *gelak besarrr

meisnani said... BALAS

aie bile nak post entry baru ?

aiEz said... BALAS

nani@mlm ni..pukul 12,tiktok..hehe,entry selang tiap 1 hri bau update...:)

HAFIZAL said... BALAS

erm betul tu...mana org nak bagi pinjam senang2

HAFIZAL said... BALAS

erm betul tu...mana org nak bagi pinjam senang2

Anonymous said... BALAS

orang jenis macam aku ni memang malu nak mengurat awek, . . . sepanjang 20 tahun ni, aku tak pernah ade awek pun, sebab tak penah mengurat, . . walaupun ade awek2 banyak kali pernah mengurat pun, aku buat2 tak faham sebab aku memang siyes malu, kih kih kih, =P. . . aku rase bersalah pulak kat awek2 yg pernah mengurat aku dulu, aku harap diorang tak marah kat aku, . . . semoga diorang jumpa orang yg lebih layak daripada aku, . . . aku memang ditakdirkan melalui jalan hidup yg macam ni, merantau berseorangan ke negeri orang membina secebis kehidupan, . . . sambil menerokai keindahan bumi Tuhan. Mungkin segala yg aku inginkan telah pun dirancangkan oleh Allah.

Jom Makan said... BALAS

Kalo tak jadi tips ni siap kamu..wahaha..

MalizaMah said... BALAS

saya dah emel kan..
bahagian judul boleh ubah cerpen or sajak.. depend lahh..... okie dokie....
all the best...
makan masa nak diterbitkan...
all da best.

Free Blog Theme and Templates