April 20, 2011

Salahkah Lelaki Menangis?..



 

"Lelaki menangis?err tak macho la der gua tengok..''

"Alah, apa ada hal?bunga bukan sekuntum.. "

 


Agak ada tak lelaki menangis akibat terlalu kecewa dirasakan apabila cinta yang dipupuk hancur dan lebur di pertengahan jalan?*mukadimah,..hehe*

Apa yang diidamkan segalanya musnah,kalau dulu saat ber"chenta",indah berkasih sayang tapi sekian lama ''chenta" makin pudar dan penyelesaian hubungan putus dipertengahan.Kerana terlalu kecewa lelaki pun menangis.Tapi lelaki ni bukannya jenis suka menunjuk kalau soal emosi macam ni.Sangat pandai dalam mengawal apa yang terpendam,bermain dengan situasi kerana egonya lelaki amatlah tinggi.


Tapi percayalah,kerana lelaki juga adalah manusia biasa.Punya perasaan segala,semestinya akan lemah jika hati benar-benar "chenta" dan ikhlas dalam sesuatu hubungan tu.Kalau situasi ditempat perempuan sekalipun,sama jer akan sama kecewa dan menangis..Lelaki juga macam tu,tak kira la walau berketul-ketul badannya dalam hatinya tetap ada perasaan kecewa dalam diri..


Sekalipun tak ditunjuk secara berdepan perasaan kecewa dan menangis tu pada yang melihat,tapi percayalah yang lelaki akan menangis bila diri dikhianati.Secebis rasa kesal tu yang membuatkan diri akan menangis mengenang pada apa yang telah terjadi..

16 comments:

Syuk Chen said... BALAS

tak slh menangis.. tapi for d guys yg kuat nangis..
for me.. mmg m'geramkan.. huhuhu

Miss Shikio said... BALAS

xmo sedih2 yah..heheh~

Miss Shikio ada di sini! wahhh! hahahaha~

Farhana Jafri said... BALAS

xslah pon.. kwan ana ade je yg nangis tym awek dy lari.. mnusia mngalirkan air mata tu prkara biasa.. yg nmpak buruk klau laki tu anak mak.. sket2 nk nangis.. cepuk skali bru tau.. nk nangis, nangis je la.. yg pnting rse sdih kat hati tu krg :)

jemput singgah ANASAURUS :)

aiEz said... BALAS

syuk chen-haha,lemah jer tengok menangis jer..hehe..

Miss Shikio-ececeh,eheh..kalau miss ader pujuk confirm nangis berenti terus..ehehe..

Farhana-normal la kan,sedih tu mmg ader,sebab kiter manusia..yg tu mmg nmpak buruk,ehehe..ganas tu nak cepuk,mkin kuatla nangis..ehehe..:P

K.R Paranga said... BALAS

tihihihi! I wish I can understand you language.
btw. I followed your blog. I hope youll follow mine too!
http://yellowsplat.blogspot.com
hehe=D thanks and nice meetinmg you

jamiey writes said... BALAS

of course now... they have feelings too and the ability to shed tears makes a person HUMAN :D

aiEz said... BALAS

K.R Paranga-haha..its ok,thx follow an d visit here...

jamiey-yeah,its normal rite..heeh

anismelon said... BALAS

na komen gk...xsalah pon..laki je yg xnak nangis..ego..nangis bukannye tanda lemah...sometimes kene tundukkan sikit ego toh..huhuhu..:)..peace..

jom like contest yg anis masukk..paksaan nie...weeee..:p

aiEz said... BALAS

anis-memang diakui,ego tu ada..hehe..setuju sgt dgn anis..err,kne paksa gk ni..menang nt kiter shre..hehe.

anismelon said... BALAS

mengade ngade je laki nie..wahaha..mesti la..cepat cepat..paksaan nie..boleh..kite share sorg sebelah yup contact lens..weeee..:)

aiEz said... BALAS

anis-haha..ntah macam mne la rupenya sebelah pkai sebelah x..hooho..

AkuMuzikFilem said... BALAS
This comment has been removed by the author.
AkuMuzikFilem said... BALAS

aku pernah menangis teresak dalam pelukan perempuan. indahnya perasaan tersebut

aiEz said... BALAS

AkuMuzikFilem-dalam pelukan perempuan bergelar ibu,yup..sgt indah perasaan itu,damai dirasakan..^^

Terbang Bersamaku said... BALAS

x salah lelaki menangis...sebab menangis juga merupkan sesuatu terapi apabila kt stress...

aiEz said... BALAS

terbang bersamaku-betul,kalau dipendam pun tak elok juga,jadi tak salah jika menangis bagi mengatasi apa yang dirasakan..^^

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates