October 29, 2011

Entri Sesengal Ubi-Pakcik Memang Cool Giler...

 *gambar sumber google*



Assalamualaikum,



"kamu tolong saya check pc ni boleh?...
mestilah boleh kan?
sebab saya kan customer kamu,
jangan kamu kata tak boleh,
kalau tak boleh saya buli kamu....''
*nada gurau*

"eh mestilah boleh jer pakcik,
masalah apa ye?..."

"kamu tanya saya?
kalau kamu tanya saya,
saya nak tanya siapa?..."

"err,
aah betul jugak,
baik saya silap...
saya check dulu,
pakcik duduk ye saya check..."

'kalau saya tak mahu duduk?..."

"err,
tak apa,
pakcik buat jer apa-apa,
tapi janganlah buat bukan-bukan,
jenuh saya..."

"kamu risau ye?
tak apa,
kamu jangan risau...
saya nak hisap rokok kat luar dulu...
kat dalam ni tak boleh merokok kan?..."

"tak boleh pakcik,
sebab ada aircond..."

"yela,
saya pun tak mahu bagi kamu sesak nafas
dan sesak kepala melayan kerenah saya,
saya keluar dulu ye..."

"err,baik..."

"saya keluar ni?..."

err,ye pakcik keluar lah...

"betul ni?"

"err,
betul pakcik,
dah tau masalah
saya bagitau pakcik..."

"okeh saya duduk luar,
tapi tak adalah duduk...
saya diri lah sambil tengok orang..."

"err...=.="

.....................................................................................................................................................................

selepas 15 minit...


"pakcik,
pc ni kena tinggal dulu,
saya belum dapat detect lagi masalahnya...
pakcik tinggal nombor telefon nanti saya call semula ye..."

"kena bagi ke?
kalau tak nak?..."

"err,
janganlah pakcik..
untuk rekod saya
dan nak bagitau pakcik semula nanti senang..."

"yela...
ni no pakcik 012 bla bla bla...
kamu dah tahu masalah hantar rumah pakcik ye?
boleh?..."

"boleh jer pakcik,
tapi rumah pakcik kat mana ye?..."

"kamu tahu rumah besar kat sana tu?
kan ada rumah besar kat situ..."

"ye saya tahu,
oh,tu rumah pakcik la ye?
kaya pakcik ni..."

"aah,
tu la rumah pakcik...
lama dah pakcik duduk situ...
takkan la kamu tak tau?..."

"saya tau pakcik orang sini
tapi tak tau duduk mana....
nanti saya dah siap saya hantar ye..."

"okeh,
baguslah kamu ni..."

"biasa jer pakcik..
hehe..."
*kembang-kembang kena puji...;p*

"okeh kat mana rumah pakcik tadi?
cuba bagitau?..."

"rumah besar kat jalan sana tu kan?..."

"ha bagus,
tapi...
rumah besar tu bukan rumah pakcik...
pakcik duduk sebelah rumah besar tu jer...
kamu jangan salah hantar pulak ye..."

"err,
lah sebelah rumah tu je...
ingatkan rumah besar tu
terkena saya..."

"hahaha,
sajer nak gurau dengan kamu...
hahaha..."

"err..
sabar jer lah..."
=.=!


*gila-gila pakcik ni,memang suka bergurau sampai terkena jer masa sembang...nasiblah,selalu sembang kenakan orang dan sekarang sendiri dah terkena,huhu...=.=!

36 comments:

Nur Ayuni said... BALAS

assalamualaikum,
Kehadapan saudara yang di"perkena" oleh pakcik. Saya harapkan, saudara dapat menimba ilmu slamber dan style dari pakcik yang sangat kelakar itu.
kesungguhan saudara belajar nanti, saya dahului dengan ucapan tahniah.
sekian.terima kasih.

Yang benar,
AYUNI.

^__^

Fara E's said... BALAS

sabo jepla pakcik tuh , memang sengal , haha

Nora Yusop said... BALAS

hihi..selamba je pakcik tu... tp xkisah, jnji ble senyum bila ingat balik kan...

Qaseh Qistina said... BALAS

hahaha..klaka la pakcik tu..mula2 cam banyak songeh jer tapi suka bergurau rupanya...keh keh keh..nasib la tuan badan terkena....=)

✿ Cik Nisa ✿ said... BALAS

haha . apelah pakcik tu .

Jelly Chan said... BALAS

eiii rasa na pelempang jerr..
slamat pakcik...sobs sobs sobs

BlueiceButterfly said... BALAS

~haha..cam tue pon ada..terkena sudah :p

LiLy @ MumMyQiStInA said... BALAS

hehe..memang selamba lah pakcik tu..Cool..^_^

Fatin Mraz said... BALAS

pakcik tu mood baik ek..walopun pc wat hal..

Zul Fattah said... BALAS

haha.. kena r ko.. kejam pakcik tu..

adwafarahin said... BALAS

hahahha klu dpt org mcm nie pening pale jugak nk layan..tp klu dpt yg diam x bercakap pon pening jugak
-___-!

Paris Lipton said... BALAS

wah kalo melayan sangat boleh pening nih...hehe sabo jela

RinsyaRyc said... BALAS

pakcik tu sure comelkan? haha..

yen(toka ziizokukuto) said... BALAS

huhuhu,,,kalau aku memang senym je lah sepanjang tu,,,,malas nak berceloteh heheheh

Daddylicious said... BALAS

org2 tua mmg kuat menyakat...hehe

aiEz said... BALAS

ayu@waalaikumsalam,pergh surat apakah ini?hehe...xpela,rdha..;p

fara@hahaha,memang sabar jer la pn mampu..hehe...;D

nora@yup awak betul tu,kngan tu..hehe...

qaseh@tu la,mmg terkena la jwbnya...:)

nisa@hehe,bergurau kelakar jer semabng...:)

jellychan@err,sabar...:)

blueicebutterfly@hehe,yup terkena sudah..mcm2 customer jumpa..:)

sislily@ye kak,sngt selamba..terbaik..^^

fatin@yup,pakcik tu okeh jer...hee..:)

zul@haha,tak pe zul,pengalaman ni..hehe..:)

adwa@adwa,ha tau xpe..ikutkan juga pkcik tu..err klu yg diam pun mmg jenuh..hehe..

paris@hehe,ada jugak bila semabng dgn pkcik tu..hehe

rin@haha,comel mengenakan aie...;p

yen@hehe,mmg tersenyum jer..asyik terkena...

daddy@yup,betul tu...setuju sgt..:)

**::CIKNUURUL::** said... BALAS

eheheheheheheehehhehe,.sian ayie kene buli,.kih3,.lucu laaa pakcik tu,.adoii,..aih,.haha

aiEz said... BALAS

CN@hoho,mmg kelakar jer pkcik tu..mmg best,byk jer bnda smbang tp byk jugak yg terkena..hehe

Faaein Talip Roy said... BALAS

hahaha.. best lah pakcik tu.. sporting abes lah.. hahaha.. sekali sekala terkena.. baru lah fair n square.. huhuhu.. ;p

kajaharuna said... BALAS

haha.. loyer buruk pakcik ni..
ngurat karang~

aiEz said... BALAS

faaein@mmg terbaik awk,selamba sgt..hehe..err,bg peluang jer..;p

kaja@hehe,pakcik cool..err,amboih?hehe

kim heeruul said... BALAS

cilaka punya pak cik tu..hahaa

Namee Roslan said... BALAS

kenakan balik la. pakcik, pc pakcik ni dah tak boleh buat apa la.mmg dah rosak teruk.hehehhheheheh

ABU said... BALAS

hahahaha kelakar pacik tu..

Mya said... BALAS

sengal2 pun dapatlah mewarnakan hari:)

EmpayarUtama said... BALAS

Pakcik best :) Susah nak jumpa pakcik camni

Erkkk sebelum lupa : http://empayarutama.blogspot.com/2011/10/mengaku-sebab-dah-kena-dua-kali.html

Rtp Farra Arisha said... BALAS

pakcik itu over-friendly :D

Umie Artoqiemie said... BALAS

cayalah pakcik. keh3... tapi amat sengal sekali.. ni pakcik jiwa muda ni. haha.

aiEz said... BALAS

kim@err sabar..:)

namee@err,ala time tu mmg dah terkena jer mmg tak leh fikir apa2..hehe..;p

abu@hehe,tau xpe..;D

mya@yup,betul tu awk..;)

empayar utama@yup,memang terbaik..:)

farra@err,hehe..;)

umie@hahaha,sesengal ubi..hee,yup suka bergurau jiwa muda2..;)

meisnani said... BALAS

besla! ahahahahha sian aie...

rozeeta rashid said... BALAS

hahaha. pakcik gila2 ni boleh buat orang lain jadi gila.

Addin said... BALAS

haha terkena juga :D tapi sengal juga pakcik tu. memang jenis yang suka bergurau . hoho

aiEz said... BALAS

addin@hehe,tau xpe..mmg terbaik pkcik macam tu...^^,

Aki said... BALAS

hak hak hak.. ble pulak selamba je die begurau ngan bro ea.. takpe2,memang gitu la slalu.. aki hanya akan gurau ngan pompuan je kat kedai.. ngan laki tak brani,nanti kene blasah.. :p.. Ha ha ha..

aiEz said... BALAS

aki@hehe,aie okeh jer nak gurau2 dgn semua..amboih aki,gatal na,hehe..;p

Ruzzezanie said... BALAS

hahaha.. kemain pakcik ni daje org.. slamber badak dia je..hhah

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates