July 20, 2014

Hakis.


Hakis.

"kau nampak lekuk kat air tu?kau agak agak berapa lama air tu nak hakis batu tu sampai jadi bentuk macam tu?.."

-"dalam puluh tahun,atau mungkin ratus tahun.."

"yup,memang amik masa..kejadian Tuhan kan,setiap apa yang jadi mesti ada hikmahnya..sama jugak macam kita manusia ni,tiap dosa dosa kita buat selama ni..kita boleh hakis,kita boleh kikis..semua atas diri kita jugak,nak ubah atau tak..jalan tu selalu ada,kita jer pilih yang mana.."

-"yup betullah tu..kikis hakis sisa jahil,yang berkarat dalam hati ni..susah,ambil masa..tapi yang penting ada usaha,istiqamah untuk jadi lebih baik dari sebelum ni..tq bro,selalu ingatkan aku.."

"kau kan kawan aku,sahabat aku.."

0 comments:

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates