July 16, 2014

Puji.


"perempuan tu suka pada pujian,kau puji jer sikit cukup lah..kau tengok apa dia kata,mula mula yela dia nafikan "eh taklahh biasa biasa jer.." tapi kalau dah lama kau puji "tq awak..hikhik.."jadinya..
haa ni kalau kau nak best lagi kau puji ala-ala Islamik sikit.."Subhanallah,cantiknya ciptaan Allah.."walau pun dia tak balas,tapi mesti baca kan?..dalam hati mesti suka sangat..kau tengok lah,lepas tu mesti rajinlah dia pos gambar baru...tak caya kau tengoklah.."

1:15pm

1 comments:

anamizu said... BALAS

betol tu ayie. puji sikit je. pastu try tgk apa jadi.



Salam Ramadhan Ayie :)

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates