May 16, 2014

Perasan Tak?





"nak tegur ke tak nak tegur ke tak?..."

takpelah cerita jugaklah eh...

setiap kali dekat sekolah ada aktiviti sekolah,tak kiralah hari guru ataupun hari-hari perayaan lain..mesti ada pengelibatan pelajar lelaki dan perempuan kan?ada yang ambil peluang ni sertai bakat nyayian dan tari menari ke apa semua..yelah masa ni lah ramai yang tunjuk bakat yang ada..ye tak?

okeh,diri pun dulu pernah sekolah dan menjadi pelajar..dari zaman sekolah lagi dah perhati jer benda ni..tapi apalah nak kata kan,masa tu kan pelajar..tak berani nak tegur hal ni..

hal apa tu?...

perasan tak,tiap kali masuk jer ada persembahan atas pentas,bermacam gaya baik lelaki dan perempuan kita boleh lihat..pencampuran dan pergaulan jadi tak terbatas..bab pakaian?amboiiihh masa ni lah semua melaram sakan ..dengan baju ketat satu hal,singkat pun satu hal..

macam mana tu?

ya,kita telah dididik dari zaman sekolah lagi hal ni,dari tadika sampai lah ke peringkat tinggi..pergaulan bebas tanpa sedar,pakaian tak terjaga bebas masa tu..

perasan tak?..

-notakaki,benda ni sekadar ajak fikir..fikir secara terbuka,sekadar pandangan peribadi..

1 comments:

Zul Fattah said... BALAS

prasan jgak.. tp masa tu ja yg ada yie.. masa tu jgak la.. nak tunjuk yg kita tu power.. haha

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates