February 24, 2011

Berdua Lebih Baik?

Mungkin kot rasanya berdua lebih baik dari seorang,bila seorang terasa sunyi yang teramat sangat.Tapi tak la maksud aku kalau berdua tu,korang berdua jer kemana-mana..agak-agak la pun,hoho..Definisi seorang disini adalah kehidupan sebagai seorang yang single,tersangat la boring..ye la tengok kawan-kawan semua dah bercouple ni,aku macam ni la jugak..


Dah tu tak cari ke?hoho..mestilah aku cari,jumpa tapi apalah yang ada pada diri ni..hidung pun tak mancung,poket pulak selalu jer kosong..agak sedih disitu..huhu..teringat kisah lama,tapi nak buat macam mana,aku cuma mampu merancang jer..kata orang cerita yang lama usah dikenang,aku tak kenang pun cuma teringat*agak sama maksud ayat disitu,hoho*..

Tahun ni umur aku dah melangkau ke 24 tahun,ohh tidak!!semacam tak percaya aku,terasa baru lagi tamat zaman persekolahan..hoho..Calon tak ada lagi,sibuk kenen-kenenkan dengan kawan diri sendiri terlupa nak cari..elok sangat la tu..aduhh..

Tu jer la kot corat coret aku malam ni,nak cerita panjang aku tak reti sangat..blog ni pun tersangat la baru lagi,hehe..thanx sudi baca..^^

5 comments:

amsham said... BALAS

InsyaAllah..ade la nnti...jgn le bputus asa...

aiez said... BALAS

Amsham-insyaAllah ada jalannya..terima kasih^^

nisa said... BALAS

Amin.. Ya Rabbal A’lamin.

aiEz said... BALAS

Amin Ya Allah,yhx awk..^^

Awan Biru said... BALAS

Takpa deh. Cari lagi. Jangan salah pilih, sudahlah.

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates