February 27, 2011

Hari ini

Yeah,hari ini aku nak pergi memancing..setelah lama aku meninggalkan arena pancing memancing ni*ceewah,hehe*..tapi bukan la jauh sangat pun,belakang rumah aku jer pun..hihi..tapi kenapa aku cakap lama tak memancingnya?ye la,belakang rumah aku ni hutan banat.Penat aku nak meredah hutan tu nak sampai ke destinasi dituju.hutan ni pulak setahun sekali jer tak semak,sebabnya?ya disitu la kebun durian peninggalan pusaka,faham-faham jer la,masa musim durian jer baru nak menebas semua,hehe..

Tempatnya jauh jugak,nyamuk jangan cerita memang ada..dah masuk hutan kan..hehe..sangat seronok,dah lama tak tengok kawasan tu..macam mana la eh?tengok jer nanti..hoho..kali terakhir aku pergi sana ada periuk kera kat sana,tak tahu sekarang ni ada lagi ke tak...wah tak sabarnya nak pergi kejap lagi...tik tok tik tok masa berjalan,hehe..

Oklah ye,terima kasih sudi baca..nanti aku ceritakan pengalaman memancing tu nanti ok..^^

1 comments:

Awan Biru said... BALAS

Tak sanggup memancing. Menguji kesabaran tu.

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates