July 06, 2011

Wordless Wednesday Ke 3...

Wordless Wednesday?


-WW ni satu trend utk semua bloggers di alam Maya. Di mana setiap rabu semua bloggers membuat post tanpa apa2 caption/penerangan/cerita dan sebagainya. 

 

67 comments:

Nur Ayuni said... BALAS

mereka orang paling mulia dalam bidang pekerjaan. semulia guru. :)

aremieroul said... BALAS

tugas yang sungguh mulia..^^ semoga mereka terus berbakti kepada kita dengan hati yang ikhlas..^^

Syazwan said... BALAS

tugas yang mulia walaupon ada org yang pandang negatif..

QaRr JaliL said... BALAS

bukan snang nak jadi macam diorang kan..

3# wordless wednesday

ira mohd said... BALAS

wahhh.terkesima kejap :)

Suzumushinishiki Somenomaitsukshiro Sode No Shirayoshi said... BALAS

kerja yang mulia dan yang penting halal walaupun sedikit...daripada kaya tetapi dapat dari hasil yang haram....:)

Hans said... BALAS

kanak2 amat gemarkannya
:-)

Wordless Wednesday #5

puteraduyong said... BALAS

busuk tapi halal... ;)

Nazrul Azwan said... BALAS

memang respect kerja diorang. takda diorang, takda kebersihan :)

sniffa93_aznil4eva said... BALAS

:) sangat berterima kasih dgn diaorg.

►AdamXis◄ said... BALAS

Assalam...slalu lalu belakang lori sampah...tuu pun kejap jer...dah tak tahan,dieorg nie tahan lasak...terbaik...
►Events : WW#2 Wordless Wednessday

Fadzmie Mohamad said... BALAS

Lagi mulia dari GRO. Kan? ;)

# rabu tanpa kata 6 #

Adam Idris said... BALAS

nak penuh dah tu, kena compress lagi...hehe

aiEz said... BALAS

ayuni-yup sangat mulia kerja mereka..;)

aiEz said... BALAS

aremiroul-betul tu,tapi suka tgk mereka kerja ada gurau2 lg...tak ada komplen2...:)

aiEz said... BALAS

syazwan-betul,pandangan negatif pd mereka..sekurangnya mereka cari kerja halal...:)

aiEz said... BALAS

qarr jalil-yup,ada yg malu kerja mcm mereka...

aiEz said... BALAS

ira mohd-err..^^

aiEz said... BALAS

Suzumushinishiki-betul,dalam maknanya tu...:),rezeki yg berkat...^^

aiEz said... BALAS

hans-err,hee..^^

aiEz said... BALAS

puteraduyong-yup,setuju..yg penting berkat...^^

aiEz said... BALAS

nazrul-yup dan kita kena hargai apa yg mereka lakukan...:)

aiEz said... BALAS

sniffa93-betul tu..:)

aiEz said... BALAS

adamxis-wslm,yup..mereka ni mmg tahan..atas tanggungjawab kerja...:)

aiEz said... BALAS

fazmie-err,betul...:)

aiEz said... BALAS

adam idris-err,mmg tengah nak buat tu..hee..:)

Cekgu Fad said... BALAS

thanks dtg...tu kucing cerdik...sbb mama dia cekgu kan.haha..follow sini..:)

aiEz said... BALAS

cekgu fad-sama2 kiter,err haha...betul2..thx follow sini...:)

FasiHaH SupiaN said... BALAS

jgn merekan dipandang hina.....

Isteri Encek Bard said... BALAS

mulia tugas mereka.. jika tiada meraka dunia kita akan dipenuhi sampah sarap

aiEz said... BALAS

fasihah-betul,kita semua sama...:)

aiEz said... BALAS

isteri encek bard-betul2 tu..;)

muhamadsufian89 said... BALAS

nampak simple pekerjaan ni tapi banyak berjasa. kalau takde diorang ni bersepah la bumi dengan sampah-sarap.

aiEz said... BALAS

muhamadsufian89-betul,kita pula boleh pandang sebelah mata kerja macam mereka ni..patut sangat berterima kasih...;)

pCL [p@kcikLie] said... BALAS

jangan mogok tau..nanti habis bersepah anjing kerjakan...

terbaik dan menyanjugg kerja mereka..

aiEz said... BALAS

pcl-err,jangan..jenuh nanti pakcik..hee..;)

betul tu pakcik..

Aki said... BALAS

eh,dulu aki penah keje camni.. sume gara2 nak feel je.. best ape.. gaji besar woo.. lagipula,kdg2 tu,banyak je benda boleh kutip bawa balik.. haha..

aiEz said... BALAS

aki-pengalaman kan,semuanya pengalaman...

erk,by kboleh kutip bwk balik?ehehe

suffer8zine said... BALAS

mereka terbaek!. nice pix. jom komen juga entri #WW saya http://suffer.frenzyfm.my/2011/07/7-wordless-wednesday.html

aiEz said... BALAS

sufferzine-yup mereka terbaek...;)

syAzAnA said... BALAS

busuk-busuk pun kerja jugak kann?

#7 Wordless Wednesday!

aiEz said... BALAS

syazana-betul,janji kerja yg dibuat halal rezekinya,;)

cikcahya said... BALAS

dengan adanya mereka tempat kite sentiasa bersih :)

entry terbaru : wordless wednesday #5

Kotak Mancis / S_Basri said... BALAS

mulianya hati orang2 yang buat kerja nie...
( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )

Akulah Pak Lan said... BALAS

tak semua orang "mampu" buat kerja mcm ni...

aiEz said... BALAS

cikcahya-betul...:)

aiEz said... BALAS

Kotak Mancis / S_Basri-betul tu,sgt mulia...;)

aiEz said... BALAS

Akulah Pak Lan-setuju,ada yg geli dgn benda2 macam ni...

NURUL AINI NORAZMAN said... BALAS

ooo,.walaupun nmpk kotor,.kerja diowng ni kerja halal lagi mulia,.=))

aiEz said... BALAS

nurul ain-yup,betul tu...;)

GreenAppleKu.com said... BALAS

singgah sini juga..

aiEz said... BALAS

GreenAppleKu-terima kasih...;)

cik_zetty said... BALAS

satu pekerjaan yang mulia, jangan dipandang hina pada mereka :)

aiEz said... BALAS

cik zetty-betul tu,tak semua sanggup kerja macam ni...:)

lilypelangi said... BALAS

kerja ini lebih mulia lau nak dibandingkan dgn org yg kerja dalam ofis amek rasuah !

NuReLLe said... BALAS

keje ni lagi mulia dari perompak yg mkn duit haram..sekian!

Mrs.Yie said... BALAS

pekerjaan adalah ibadah.. :)

Faten Ahmad said... BALAS

kerja yg muliaaa...(:

❤paperdoll❤ said... BALAS

sedih oke..fine! xnk buang smpah lg..kitar semula balek :p

aiEz said... BALAS

lilypelangi-fuhh,dalam makna tu...katakan tidak pd rasuah,cri rezeki yg berkat...;)

aiEz said... BALAS

mrs yie-betul,setuju sangat...:)

aiEz said... BALAS

faten ahmad-betul...:)

aiEz said... BALAS

paperdoll-langkah permualaan yg baek...hee..;)

aiEz said... BALAS

nurelle-erk,hehe...;)

nawal addina said... BALAS

err ??


apakah ?

amna said... BALAS

Majlis perbandaran ^^ terima kasih kerana berkhidmat dengan cemerlang :)

aiEz said... BALAS

amna-yeah..hee,^^

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates