August 09, 2014

Kejar.


Kejar.


"manusia yang kau kejarkan,memanglah dia akan lari,cuba aku kejar kau,kau lari tak?.."

-"haha,tak kelakar.."

"hehe aku gurau jer,takdelah..kalau kau kejar manusia pun jangan terlalu berharap..letakkan pada Allah semuanya.bila kau tak dapat apa yang kau kejar,takdelah kau kecewa sangat.
Minta dan doa kat Dia.doa dan usaha kena ada juga,tu aku takleh nafi.pergi jumpa wali tu sebetulnya,Allah tahu niat kita,jangan terlebih gentle konon nak sendiri sendiri,biarkan urusan orang tua kita sendiri dan wali berdikusi,selebihnya kau serah pada Allah,jadi bila kau direject ke apa takdelah kau merengek."


-"pandai kau kan ajar aku,kau bila lagi bro?.."

"haha,entah bro...krikk krikk krikk"

2 comments:

Faarihin said... BALAS

Haha.. Kelakar. Ni dialog antara monolog sendiri ke apa?

Dah nak buat majlis nanti jangan lupa kita, ya! =D

lama tak singgah sini. Hehe.. Selamat Hari Raya Aie! =)

aiEz said... BALAS

hehe ikut pada orang yang baca..dua dua situasi pun boleh..

inShaaAllah..tp tahun tak tahu bila sbb calon pun takde lagi,hehe..

tula lama tak singgah,aie pun lama tak merayau2 belog .. 😅

terima kasih,selamat hari raya juga faarihin :)

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates