August 11, 2014

Berbeza

Berbeza.


"macam rumput,kau tengok rumput kat laman bila panjang kau rasa semak..kau buang dah jadi okeh balik..tapi kalau kau potong rumput tu kau bagi lembu kambing makan kan ke ada faedahnya..
cara kita..cara kita menilai sesuatu perkara,takde yang Allah jadikan sesuatu perkara atau benda tu sia sia..melainkan untuk kita sebagai manusia berfikir..pandang dari sudut berbeza..kau akan nampak lebih dari sekadar pandangan mata.."

2 comments:

Faarihin said... BALAS

Setiap orang mempunyai pemikiran yang berbeza-beza. Moga-moga dengan setiap pemikiran itu tidak merugikan kita.

p/s: saya tak ada instagram, tak reti sangat nak melayan insta ni.. Huhu.

aiEz said... BALAS

faarihin@yup betul,moga moga.. :)

err takpa,ingatkan ada..

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates