August 04, 2014

Kekal.



Kekal.

"Pada aku internet ni benda kekal bro,maksud aku kalau kau pos benda benda apa sekali pun kat internet ni..baik atau buruk dia akan terus ada kat internet..tu sebab kalau ada apa apa sekali pun,tak kisah kau nak pos apa..kau fikirlah dua tiga kali,empat lima kali pun takpa..kalau boleh kau semasak-masaknya..benda ni akan jadi modal untuk orang nayakan kau balik..tak kiralah kau dah berubah ke arah baik,tapi dengan adanya internet hujung jari,klik je nama kau..berderet yang kau pernah pos keluar kat internet.."

ada instagram?

boleh singgah sini,pos blog kebanyakkan dari instagram.. 

instagram.com/ayie_suhari

0 comments:

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates