August 12, 2014

Hati.








Hati.


aku tengok kau kejap tulis macam ni,lepas satu pos kau tulis kejap macam ni..sebenarnya kau okeh ke tak ni?kejap soal hati,lepas tu macam ni pulak..dah kenapa,cuba cerita..


takde apa pun,kau tahu kan hati?selalu berbolak balik..begitulah cerita aku..

2 comments:

Faarihin said... BALAS

Macam tanya dekat saya pun ada. Ha,ah kan. Kejap tulis macam ni. Kejap tulis macam tu.

Samalah.

aiEz said... BALAS

faarihin@hehe pun boleh..yup sebab hati kita kan bolak balik,tak tetap..

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates