June 08, 2014

"Tak Ingin Dikenali Tapi Pos Gambar Sana Sini.."

seorang sahabat bertanya soalan ini untuk seorang wanita.

"aku pelik dengan perempuan zaman sekarang,ceritanya.."

"laa kenapanya?.."

"yela kau tengok kat fb,ig atau twitter sekalipun,ramai perempuan yang pos gambar mereka sendiri..kalau dulu,susah nak kenal perempuan..sekarang ni kau tengoklah..."

"err..."

"kau tak rasa pelik,mereka ini gayanya tak ingin dikenali,
tapi pos gambar sana sini..macam mana tu?.."

diam tanpa jawapan,hanya yang punya badan punya jawapan."

1 comments:

talkwithmykeyboard said... BALAS

indeed! ramai macamtu sekarang. pelik jugak . tapi tulah. hanya tuan badan yg punya jawapan. husnozon aje la yer.. :-)

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates