June 07, 2013

Saya Ingin Menulis Tapi...

 
ingin kembali menulis tapi keadaan tak mengizinkan...akan kembali menulis lepas dari sembuh,ada cerita sebaliknya...inshaAllah,doakan semoga cepat sembuh..:)

 

9 comments:

Yusof Ngadi said... BALAS

Ya Allah.. Semoga cepat sembuh kawan. Terus sabar, tabah dan semestinya kena kuat ok!

Mungkin Allah nak hapuskan dosa² kecik kita bila dapat ujian macam ni kan ;')

Yusof Ngadi said... BALAS

Ya Allah.. Semoga cepat sembuh kawan. Terus sabar, tabah dan semestinya kena kuat ok!

Mungkin Allah nak hapuskan dosa² kecik kita bila dapat ujian macam ni kan ;')

Umie Artoqiemie said... BALAS

get well soon

misz aisya said... BALAS

get well soon. bnyk sabar k. sakit tu kan penyembuh dari dosa. :)

Nora Yusop said... BALAS

awak.. semoga cepat sembuh..jaga kesihatan baik2..:)

hafiz hafizol said... BALAS

gemuknya jari dia.. harhar ..

em.. anyway, semoga cepat sembuh Bro... :")

.::: Princess MOMOY :::. said... BALAS

nape nih
kena dawai ker
xpe dear rest lah
rajin makan ubat
semoga cepat sembuh

xila xotmy said... BALAS

itu kena gigit ulat eh....? semoga cepat sembuh aieeee

Empayar Utama said... BALAS

Seb baik kena kat tangan. Saya dulu ngam ngam kat bibir, eh rasa ada buat entri kot pasal ni ahah.

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates