November 02, 2011

Wordless Wednesday#15...




*Nak digapai tangan tak sampai...

19 comments:

RinsyaRyc said... BALAS

nak hujan~

CintaKhadijah said... BALAS

nice pitcha! ^^,

yen(toka ziizokukuto) said... BALAS

kalau dapat digapai,,apa tujuan??

LiLy @ MumMyQiStInA said... BALAS

Cantik gambar ni..

aiez..akak masih tak reti guna software yg aiez bagi tu..kena blajar slow2 ni.. ^_^

BlueiceButterfly said... BALAS

~yang jauh mungkin xmampu digapai..tapi yang dekat jangan lupa dihargai :)

Fatin Mraz said... BALAS

episod hujan sudah bermula...

Awan Biru said... BALAS

Biarlah ia tetap menjadi angan.
Jika kita tidak berdaya, belajarlah untuk melupakannya.

adwafarahin said... BALAS

gelapnye langit! musim skrng nie

Aki said... BALAS

amboih.. mentang2 skrg ni susah bebeno nak ngadap matahari.. asyik hujan je.. he he he.. tapi Aki paham maksud Bro Aie.. ^_^.v..

Faaein Talip Roy said... BALAS

mendung sudah kelihatan.
sekejap lagi turunlah hujan..

rozeeta rashid said... BALAS

bahagian yang putih tu nampak macam buku yang dibuka, yang tengah dibaca. nampak tak?

**::CIKNUURUL::** said... BALAS

nice pic!,.


haa,meh2 join contest CN buat ulung2 kalinya terjadi,.err,ayat apekah,.haha,.ayie,meh la join,.hiks

Nurnajwa KZ said... BALAS

Santekkkkk :)

Addin said... BALAS

haa cantek :D nice shoot !

Mya said... BALAS

saya pun suka gambar awan =)

amna said... BALAS

cukuplah kita mengejar impian bak mengapai langit..

kalau nk sentuh mmg x dpt dgn mata kasar mr aiez. jauuuh sgt~

aiEz said... BALAS

rin@yup,tp ada makna disebalik tu...;)

cintakhadijah@thanks..:)

yen@maksud tersirat disebalik gambar,fhmkan..:)

sislily@mekasih kak..:)

athirah@betul,jgn dilupakan..fhm ye maksud gambar ni...:)

fatin@err,musim2...;)

awan biru@betul tu awan..:)

adwa@betul tu musim dah ni..:)

aki@err,hehe..;)

faaein@hujan dihati juga barangkali?hoho...

rozeeta@yup,komen baru perasan..sebelum ni serius aie xperasan,hehe

CN@thx awak...hehe,akan join..:)

najwa@thanks...:)

addin@tq addin,;)

mya@sama2 kita...kagum jer tgk..:)

amna@hehe,klu nak sentuh mmg takkan dapat..:)

BeloG MTT said... BALAS

Walaupon nampak mendung tapi cantik sangat ciptaan Ilahi kann :')

CTK said... BALAS

nak gapai pOkOk tu ke..hihihi...nice view :)

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates