November 14, 2011

Tumpang Tanya?...






Assalamualaikum,





"ye encik,
cari apa ye?
boleh saya tolong carikan.."

"tak pe,
saya tengok-tengok dulu...
awak buat jer kerja awak..."

"tapi encik,
cari barang apa ye?
saya boleh tolong kot,
kalau encik tak jumpa..."

"tak apa saya nak tengok jer dulu.."

"oh,baik..."

....................................................................................................................................................................

selepas 10 min...

"err,kabel telefon ni ada jual tak?
jenuh cari pusing-pusing tapi tak ada pun jumpa...
nak buat pasang kat modem streamyx..."

"ohh,kabel telefon tak ada encik...
kabel network jer kita ada,
kalau nak beli kedai depan..
yang jual barang elektik tu..."

"la,ye ke?
kenapa tak bgtau saya?..."

"kan,saya dah tanya tadi encik nak apa kan?...''

"err,aah la
silap saya,
terima kasih..."

"sama-sama..''
=.=!


okeh memang tak terkata lagi dah...=.=!


33 comments:

Anum said... BALAS

BETUL2 TERKENA NIE.
HEHEHE

Faaein Talip Roy said... BALAS

hehehe.. biasalah.. selalu memang nak tengok-tengok dulu.. lepas tu baru tanya.. hehehe.. ;p

Fara E's said... BALAS

saket hati tak ? HAHA ;p

LiLy @ MumMyQiStInA said... BALAS

erk..rupa2nye nak cari kabel telepon ye..hehe.. tu lah malu bertanya sesat jalan.. :D

RinsyaRyc said... BALAS

hehe.. mcm2 ade~~ tu la sombong sngt.. malu bertnya sesat jln woo

meisnani said... BALAS

hahaha... nani salu jadi mcm pkcik tu... suke carik sendri.. then bawu nak tnye bile ta dapat..
bukan ape.. kdg2 ta taw name brg yg nk beli tu..=,=

ShahzCudin said... BALAS

=.='
setepek kena atas muka...

Aki said... BALAS

hm?? tanya kan senang.. ha ha ha.. susah tol ke nak tanya.. :-p

Rtp Farra Arisha said... BALAS

is it totally hard to ask any question first? hmm :')

Namee Roslan said... BALAS

kalau awal2 tanya, xlah penat nk pusing satu kedai. aiyaaa..

EmpayarUtama said... BALAS

Tu lar sapal... hehe orang tanya elok-elok dah tentu dia jaga kat situ; ko bajet pulak. Dah tu cari kabel kat kedai buah mana ada... (er, kedai buah ke tu hahahahahahah)

Paris Lipton said... BALAS

kan dh sesat jln...eh kje kt mana sng dpt diskaun nih..huhuh

aiEz said... BALAS

anum@tau xpe,hehe..^^

faaein@hehe,tp ni segan nak bertanya...kan sendiri yg jenuh,hehe...

fara@tmbh kelakar tgk dier,,;p

sislily@ha,tu la kak...ni baru btul..ehehe

rin@yup,tu la dier jdnya..;)

nani@err,cuba2 ty dulu..mcm pkcik tu jenuh 10 min mncari..hehe

shaz@hahaha...

aki@malu mungkin?hehehe

namee@suka tawaf kedai tu namee,hehe...

empayarutama@haha,salah tu bro..ni kes pelanggan aie..bukan situasi aie sendiri,hehe..;)

paris@hehe,aie kerja kedai komputer,meh trun sini..hee..^^

Nur Ayuni said... BALAS

itu namanya, bergaya je lebih, habuk pun xda.ngahahaha..

*jangan jadi bodoh sombong, buruk padahnye. :)

Fatin Mraz said... BALAS

hehee..setuju ngn faaein..
saya juga begitu, jarang masuk kedai terus tya..selalu tgk2 dulu...

kecuali kalau mmg nak cepat..

=)

nice sharing, nway!

Faaein Talip Roy said... BALAS

haah betul gak... patutnya tanya terus.. hehehe.. last malu diri sendri.. adeh..

adwafarahin said... BALAS

malu bertanya mmg rugi la kan :)

YOUsoF said... BALAS

BIJAK! <-- gelaran yang layak untuk orang macam tu. ;D



Tanya awal² kan dah mudah dan jimat masa kau..

rozeeta rashid said... BALAS

haha. kan dah sia2 pusing satu kedai.

YOUsoF said... BALAS

*Perunggu = Gangsa. Dekat Indo sana diaorang tak guna perkataan 'gangsa' tapi 'perunggu'.. ;D

kajaharuna said... BALAS

hahahahah.. tulah, orang tanya tak nak jawab, kan dah malu..

hafiz hafizol said... BALAS

wat bijok sokmo! hahaha

Addin said... BALAS

hehe kalau addin tu muka dah tebal dah tu :p

malu malu tunduk keluar laju laju je . haha

meisnani said... BALAS

nice layout.. =)

Zul Fattah said... BALAS

huwaa.. malunye.. kalau aku dah blah dah... tu la ko, malu bertnya sesat jalan

oli-go said... BALAS

HAHHAA..kalau nak beli barang bek tanye dari awal..kalau tak nak beli apa2 mmg ptt la bg alasan kat atas tu.

fithriyani said... BALAS

tetap the best blog.heee

lynda salim said... BALAS

haha .. hey customer always rite !

*layannnn aje lahhhh :)

cimOt said... BALAS

errrr...not my fault..sye da tanye kottt tadi...

hahahaah

k.h.a.l.i.l.a said... BALAS

huhuhuu... sabo je le.

Mya said... BALAS

huhuuu da tekena kan...

Mya said... BALAS

huhuuu da tekena kan...

amna said... BALAS

huk2.. mcm2 :P

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates