March 07, 2011

Berblog Itu Sangat Best



Assalamualaikum..^^

Sedar tak sedar dah seminggu aku berblog ni,asalnya aku main blog ni sebab aku sajer-sajer jer..Tapi makin lama makin seronok pulak rasanya,apa yang aku rasa dan aku pendam aku ceritakan disini.Kira macam terapi jugaklah bagi aku meluahkan perasaan*ceewah*hehe..


Seronok yang aku dapat bila berblog ni aku dapat jugak kenal kawan-kawan baru,dan aku tahu ada yang bagi respon pada yang aku ceritakan dan cuba sampaikan,terima kasih pada korang yang sudi datang singgah disini,mambaca apa yang ada.*sayang sangat kat korang,hehe*Dari suka-suka dah jadi satu hobi baru pulak bagi aku.


Apa aku ceritakan,dari perjalanan hidup aku.Aku kongsikan dengan korang walau tak berapa banyak yang dapat aku kongsi,tapi aku gembira dapat sampaikan sesuatu cerita.Terima kasih jugak pada kawan-kawan aku yang banyak bagi sokongan pada aku,aku tahu aku tak keseorangan sebab aku ada kawan yang setia disisi,aku sangat menghargai.


 Terima kasih lagi sekali lagi sudi singgah disini,sayang korang..^^

2 comments:

CikLilyPutih said... BALAS

memang seronok berblogging ni tau

aiEz said... BALAS

CikLilyPutih-Betol2 setuju,memang seronok..dapat kenalan baru,berkongsi cerita segala..terima kasih cik lily singgah sini~^^

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates