March 06, 2011

Sepetang Di Kuala Woh





Assalamualaikum^^..
 
Petang tadi aku dengan kawan-kawan semua pergi mandi sungai*yeah!*..Err,tapi sepanjang perjalanan ke destinasi dituju,hujan turun dengan lebatnya*isk,hujan*.semasa dalam perjalanan,aku tengok ramai jugak pengunjung lain dah balik,ye lah dah hujan kan.Tapi disebabkan kiteorang dah sampai,dan tahap keterujaan yang lebih untuk mandi sungai,maka diteruskan jugak,hoho..

Tapi masa aku dengan kawan-kawan lain mandi sungai tak ramai pun yang ada,yela dah hujan kan ramai yang dah balik.Tapi kiteorang tak,tetap "berkepak-kepak" jugak dalam sungai tu,ehehe..Jadinya tempat tu petang tadi memang kiteorang yang punya,hehe.





Bagi pencinta rama-rama dan alam semuala jadi*bukan pencinta wanita yer,huhu*korang akan dapat jumpa jenis rama-rama yang cantik disini,raja dikalangan rama-rama.Tapi time aku pergi petang tadi memang tak ada, sebab baru lepas hujan.Rugi aku tak dapat tengok rama-rama ni.




Dekat sini jugak bagi siapa yang suka berkemah boleh la jugak datang ke sini,best aku tengok tempat berkhemah ni,kira sesuai untuk korang yang sukakan aktiviti macam ni.Bagi yang tak suka berkhemah,risau banyak nyamuk ke apa,jangan risau chalet juga disediakan dikawasan berhampiran.Kemudahan tempat solat pun ada disediakan disini,jadi memang tak jadi masalah untuk bersolat,*tak ada alasan untuk melalaikan solat yer,hoho*


Itu jer lah aktiviti aku untuk hari ni,walaupun sekejap tapi memang seronok.Mandi manda bergembira,hehe..

Terima kasih sudi baca yer..^^




1 comments:

Mya said... BALAS

wehee bestnya mandi manda =D ada kesempatan inshaallah singgah sini =)

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates