March 30, 2011

Berkongsi Trafik dari Bangku Kosong






Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia,hehe..

Sebuah entri khas*wah entri khas,hehe* yang aku buat untuk malam ni.Sebab apa aku buat entri ni?sebabnya incik Bangku Kosong telah sudi berkongsi trafik dengan orang yang join bloglist yang telah diadakan..

Pertama kali sebenarnya join benda-benda macam ni,setelah sebulan lebih aku berblog ni..Alhamdullillah,dengan tempoh sepanjang yang ada ni,follower aku pun dah mencapai angka 100.Terima kasih sangat pada korang yang sudi singgah kat blog ni.Sangat-sangat aku hargai,sekurangnya apa yang aku ceritakan dan sampaikan ada yang membacanya.Tak lupa jugak pada rakan-rakan yang banyak bagi sokongan dan tunjuk ajar pada aku yang masih baru dengan dunia blogging ni.Dengan adanya blog ni jugak aku dapat kenal dengan kawan-kawan baru.Harap dengan aku join ni dapatlah aku kenal kawan-kawan baru yang lain nanti dan beri tunjuk ajar pada aku.Dan komen-komen yang akan diberikan membolehkan aku perbaiki yang mana ada kekurangan...^^

4 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said... BALAS

tahniah.. saya pun dtg dari blog Bangku Kosong =)

aiEz said... BALAS

mak dara-hehe,sma2 la kita..^^..

BLADE EDGE said... BALAS

salam...

saya dtg dr blog ini

aiEz said... BALAS

wslm blade..slmt dtg..^^

Yang Ada Di Apesal...

Free Blog Theme and Templates